Zakelijk mobiel

Naast uw server, desktop, laptop en mobiele apparaten zijn we nu ook instaat uw simkaarten te managen. Waarom neemt u nog genoegen met de kastjes, muren en callcenters van uw huidige mobiele operator, als het ook beter kan?

 

Draaiend op het kwaliteitsnetwerk van Vodafone. Leveren, beheren en ondersteunen we naast uw ICT-infrastructuur ook uw Sim-kaarten.

 

Waarom het anders kan

U focust zich op de kernactiviteiten. IT behoort daar niet toe, maar dient wel als ene geoliede machine te functioneren en zo uw organisatie optimaal te faciliteren. Daarom heeft u in het verleden de volledige controle over uw IT-infrastructuur genomen maar het dagelijkse beheer daarvan uitbesteed aan Weritech.

 

Met de sterke toename van smartphones en tablets als zakelijk gereedschap, verwacht u dus dezelfde kwaliteitsstandaarden en expertise om uw mobiele infrastructuur effectief te beheersen. Dat geldt voor de mobiele apparaten zelf, de software die erop draait én de simkaart die erin zit. Zodat uw medewerkers ongestoord kunnen werken en uw bedrijfsbelangen zijn
veiliggesteld.

En bij dat laatste zit nu net het probleem. Verschillende aanspreekpunten, starre contracten, deeloplossingen die niet met elkaar integreren en ondoorzichtige kostenstructuren zorgen ervoor dat u mobiel ‘aan de goden bent overgeleverd’.

Mobiele problemen van uw medewerkers worden niet snel genoeg opgelost, zodat kostbare tijd verloren gaat.

 

Mobiele gebruikersrechten worden vooraf nauwelijks ingesteld, waardoor het bijvoorbeeld op de blaren zitten is in situaties van verlies, diefstal en einde dienstverband. En de totale kosten van uw mobiele infrastructuur zijn onvoldoende inzichtelijk en daardoor niet adequaat te managen.